tasarıbell

31 Ekim 2012 Çarşamba

evde kış hazırlıkları :D

 Evet efendim.. tarhanadan, turşudan, kurutulmuş biber patlıcan dan bahsedeceğimi sanmayın :) Benim kış hazırlığım bunlar..
 Çarşıya çıkılır. Tuhafiyeciler gezilir.. Çeşit çok tutulur ki, yapılanlarda çeşitli olsun..
 Parça kumaşlarım, aplikelerim... Pamuklu danteller.. İki oğluma yapmayı tasarladığım yatak örtüsü için elyaf...

 Fırfırlı kurdeleler..  Bu kutuda uzun zamandır kaplanmayı bekleyen ayakkabı kutusu.. Artık ona ihtiyaç doğdu tabikii.. Kaplanmış halini paylaşmak için sabırsızlanıyorum.. çok komiğim yaaa..

10 yorum:

  1. merhabalar
    kis hazirliklerina bayildim:)
    evet tursu,salca herhalde derken
    hele aplikeler cok sirin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Cihan.. sevgilerimle :))

      Sil
  2. Benim de benim de :) Hatta bir posta daha pazara çıkmayı düşünüyorum :)
    Dantellerin çok güzel, bulamadım öylelerinden, belki bu gidişte bulurum...
    Benim kar yağmaya başladı mı evden çıkmam mümkün değil ya, malzemelerimi iyice çoğaltmam lazım, seferberlik gibi halimize bak, millet yiyecek düşünür, biz hobi malzemesi :))

    YanıtlaSil
  3. gerçekten öyle yaa.. hayret bişey :)) sevgilerimle Banuca.. şimdiden iyi alışverişler.

    YanıtlaSil
  4. hazırlık şahane.kullanımlarının da şahane olacağından eminim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. güzel dileklerin için çok teşekkürler.. umarım dediğin gibi olur canımcım.. sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzeller. Danteller ve aplikelere bayıldım diyebilirim. Çok canım çekti şimdi benim de. En kısa zamanda bir alışveriş yapmak lazım sizin gibi. Malum önümüz kış. Yağmur, çamur, soğuk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet size katılıyorum.. beğenmenize sevindim ayrıca.. sevgiler!

      Sil
  7. Bu danteller ve apliklerden çok güzel şeyler hazırlayacaksınız eminim, merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) umarım ki güzel şeyler çıkar.. sevgilerimle :)

      Sil