tasarıbell

19 Ocak 2014 Pazar

Kolay anahtarlık..

Mutlu pazarlar herkese... Dün gece aklıma takılanlar şu an aşağıda... Gecenin 12 sinde sanki atlı kovalıyor peşimden... Çıkardım malzemeleri.. Neleri kullanıcam ayırdım.. Ve basit bir makrome örgüsü ile başladım.. Veee şekilde görüldüğü üzere kurdele ile tamamladım.. 
 Nasıl?? Fena değil diimi :)))
 Bobin merakım devam ediyor.. Araya bir de bunu kattım.. Kapladım..


 Vee.. iki tane kaplanmış bobinim oldu :))
 Evetttt.. Balkon sefasının son halleri... Fırsat bulup yapınca hızlı yol alıyorum.. amaaa... işte...

6 yorum:

  1. Günaydın canım balkon sefana bayıldım eline sağlık kolay transfer yıkanınca çıkarmı bilmiyorum ama ütüyle mühürlendiği için çıkmayabilir ben pano olarak düşünüyorum sentetik kumaşlara oluyo pamukluda tutarmı denemek lazım kullanılan kumaş cinsinde pamuklu yazmıyo ..begonya35

    YanıtlaSil
  2. sevgili tasaribell..
    once carpi isinin cok guzel oldugunu nicin onu asagilarda yayinladigini...merak ettim
    cok hos gozukuyor...sevdim ben bu balkon keyfini
    bobinlerin cok akillica olmus
    ben onlari alirken ,,pecetelerle suslemeyi dusunmustum
    buda cok iyi fikir
    mutlu olmak isteyen icin cok kolay
    inaniyorum buna..
    seni gormek beni mutlu ediyor...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. iyimisinnnnnn?
    nerelerdesin?
    sevgiler birakiyorum

    YanıtlaSil
  4. tasaribellllllll
    yine ben,,,iyimisin?
    ozledim!

    YanıtlaSil
  5. kanaviçe işi süper olmuş. Ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  6. tam bir sene oluyor ,,,
    ozlemedinmi bizleri?
    neler yapiyorsun...merak ediyorum
    opuyorum seni...mutlu yeni bir seneye:)))))))))))))))

    YanıtlaSil