tasarıbell

15 Şubat 2012 Çarşamba

Kumaş Cüzdan 3

 Merhabalar!!  Cüzdan çalışmalarım devam ediyor :))  1, 2, 3 derken kaçıncı cüzdana kadar ulaşıcam merak ediyorum..  Muhtemel elimdeki cüzdan klipsleri bitinceye kadar.. Ama gerçekten yapması çok zevkli.. Bundan kolay kolay vaz geçebileceğimi sanmıyorum :DD
 Pazardan aldığım yastık yüzlerinden biriside bu çiçekli kumaş.. Doğrusu 1 TL ye alıpda böyle bir şey çıkarmış olmak beni çok sevindiriyor.. Sanırım bir çok blogcu arkadaşımda yaptıkları eserlerden son derece keyif alıyordur..
Herkese bol ilham ve kolaylık diliyorum.. Sevgi ile kalın :))

4 yorum:

  1. Geri dönüşümün en güzel tarafı da bu.Bu cüzdanda diğeri gibi vintage tarzı ve ben çok beğendim.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler :))

      Sil
  2. merhabalarrrrrrr
    keyif alarak yapmak ne guzel
    zaten zorla yapilicak isler degil
    ellerinize saglik,,,,,,bakalim daha kactane gelicek:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz.. Sevgilerimle :))

      Sil