tasarıbell

18 Ocak 2012 Çarşamba

ÇİÇEK KIZ

 Merhaba! Bugün kırmızı çiçekli bebek yaptım.. Kumaşımı kırmızı saten ve yeşil çiçekli bir kumaştan seçtim. Öncelikle bebeğin başına çiçek yaptım. Resimde de görüldüğü üzere bir çok arkadaşım biliyordur. daire şeklinde kumaşları kesip birleştirdim..


 Bebeğin saçını ise makreme ipini sökerek hazırladım böylelikle kıvırcık saçlı oldu :))
 Baş için tahta boncuk kol ve bacaklar için floş takı ipliği tercih ettim..
 Çiçeği kızın başına silikonla sabitledim.. Pamuklu dantel ile bedenini kapladım. Yeşil kumaştan bir daire keserek etek yaptım.. Çiçeklerini de unutmadım tabii..

Evet en son şekli ile Çiçek Kızım salon çiçeğindeki yerini almış oldu.. Benim çiçeklerim Çiçek kız açıyor :DD

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel ve yaratıcı bir fikir detaylı bir şekilde paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu çiçek kıza bayıldım ellerine saglık canım :)çok nazlı ve cok havalı gorunuyor bu kız :)

    YanıtlaSil